Wat is een goed regenpak?

Heeft iemand ervaringen met een bepaald merk?
Wat ademt het best, welk merk heeft de beste prijs/kwaliteit verhouding?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
4.2K

Het beste antwoord

Flexotane bij de Boerenbond. Zo dun en soepel als een T-shirt. Echt geweldig. Het tocht ook niet, want het is gemaakt als een overall.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

De 7 regenpakken waren het model Carson van Halfords (€ 41,50), het Regenpak van de HEMA (€ 41,50), de WPR003/005 (jas en broek) van Gelert (€ 36,98), de 6700 (jas)/6701(broek) van Fastrider (€ 41,--), de Functional Rainwaer van Rucanor (€ 34,95), de Subito van Agu (€ 75,45) en de Peperoni (jas)/Kingston (broek) van Jeantex ClarksV (€ 89,90). De eindconclusie van Toeractief luidt: "Testwinnaar is in prijs-kwaliteitverhouding de Fastrider, meteen gevolgd door het Hema-PAK. Voor wie het prijskaartje niets uitmaakt, is het AGU-pak de aanrader, want dat is echt de topper".

De 6 ademende jassen waren het model Canberra van Agu (€ 79,50), de Blade Rain van H20 (€ 46,95), de BTH 071 van Gelert (€ 35,95), de Climafit van NIke (€ 85,-), de MW 224 van Regatta Whitney (€ 50,-) en de Tuscan van Rucanor (€ 35,-). De eindconclusie van Toeractief luidt: "Als de Regatta-jas niet een lichte lekkage had opgelopen, had deze van de AGU-jas gewonnen is prijs-kwaliteitverhouding. De AGU Canberra wint het op comfort en afwerking, maar valt duidelijk in een duidelijk hoger prijssegment dan bijvoorbeeld de veel goedkopere, maar ook eenvoudigere en minder chique Tuscan-jas van Rucanor. Omdat het uiteindelijk vooral om waterdichtheid gaat, zijn zowel de AGU Canberra als de Tuscan winnaar in deze klasse".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anuy regenkleding steekt in mijn beleving met kop en schouder boven alles uit. 8 jaar lang ben ik met mijn fiets en bromfiets door weer en wing gegaan en ben altijd 'droog' thuisgekomen. Mocht het helemaal de spuigaten uitlopen dan kun je nog een poncho van AGU extra gebruiken. Ondanks de ventilatie zweet je doorgaans toch wel in een regenpak. Qua kwaliteit en prijs vind ik de wat duurdere merken Anuy en AGU er qua prestatie als beste er uitkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AGU dat zei ik..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zei dat niet! Anuy... was mijn antwoord! Eventueel gecombineerd met AGU poncho
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Qua kwaliteit en prijs vind ik de wat duurdere merken Anuy en AGU er qua prestatie als beste er uitkomen.
Bronprix vind ik heel fijn! Goedkoop en ook zeer kwalitatief!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik al jaar en dag een agu regenpak.
Is duur(der) in aanschaf, maar levensduur is ook wat waard.
Ivm bril dragen heb ik weinig aan capuchons....de brille glazen worden toch nat en zie ik daardoor te weinig....heb ik naast mijn regenpak pak een zuidwester, al veel eerder gekocht. Of die Helly Hansson zuidwester nog te koop is weet ik niet.....na 40 jaar bewijst ie nog steeds goede diensten en vanwege de (kleine) klep aan de voorkant houd ie m'n bril ook (afhankelijk van wind sterkte) droog genoeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe een baseball cap onder je capuchon.
Duur is niet altijd beter, volgen Vara Kassa komt het regenpak van FJS van de Action als beste uit de bus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens kassa is diean de action de best geteste.
rond de €12.00.
gebruik hem al aantal jaar, erg goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TENSON! Niet goedkoop, maar ik heb die van mij al 10 jaar en nog steeds waterdicht.